ZWROTY – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Kupujący może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2. W przypadku uzasadnionego zwrotu Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny zwracanego towaru oraz kosztów wysyłki towaru do Kupującego. Koszty wysyłki towaru do Kupującego są zwracane w wysokości najniższego kosztu wysyłki oferowanego przez sklep lowie.pl. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
3. Zwracane towary należy odesłać na adres siedziby sklepu lowie.pl:
4. Koszty wysyłki zwracanego Produktu do siedziby sklepu lowie.pl ponosi Kupujący.
5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
6. Formularz zwrotu proszę pobrać z poniższej strony. Uwaga – należy wypełnić w nim wszystkie pola.
https://lowie.pl/dok/formularz-zwrotu.pdf
REKLAMACJE
1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie lowie.pl są fabrycznie nowe oraz wolne od wad.
2. W przypadku składania reklamacji, produkt należy wysłać na adres:
3. Do reklamowanego produktu należy dołączyć:
– oryginalną kartę gwarancyjną (w przypadku korzystania z gwarancji producenta lub importera)
– opis uszkodzenia oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji
– dokładny adres na jaki ma być odesłany produkt (podanie numeru telefonu ułatwi ewentualny kontakt)
4. Kupujący może, zamiast obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep lowie.pl może odmówić wymiany lub naprawy produktu, jeżeli jest to niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
5. Sklep startbait.pl rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
6. W przypadku uznanej reklamacji koszt wysyłki pokrywa sklep lowie.pl. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, Kupujący będzie zobowiązany do pokrycia kosztów odesłania do niego reklamowanego towaru.
7. Formularz reklamacji proszę pobrać z poniższej strony. Uwaga – należy wypełnić w nim wszystkie pola.
https://lowie.pl/dok/formularz-reklamacyjny.pdf